Građanski odgoj i mirovno obrazovanje

Medium_virus-4936806_1920

Prvo sigurni uvjeti, a onda povratak u klupe!

GOOD inicijativa zahtijeva od Ministarstva obrazovanja da prije povratka djece u škole i vrtiće u suradnji sa strukom osigura donošenje konkretnih epidemiološkim mjera, plana i jasnih uputa o osiguranju uvjeta za povratak, a nakon toga provede dijalog s nastavnicima, roditeljima i učenicima o eventualnom povratku u škole.

Medium__kola

Svjetski dan socijalne pravde: Nekome dvorane, nekome livade

Svjetski dan socijalne pravde obilježava se s ciljem iskorjenjivanja siromaštva i socijalne isključenosti te povećanja zaposlenosti i dostojanstva rada, osiguravanja jednakih mogućnosti i pristupa blagostanju i pravdi za sve ljude. Socijalna pravda zasniva se na principima poštenja, jednakosti, poštivanja različitosti, pristupu društvenoj zaštiti, kao i primjeni ljudskih prava u svim područjima života.

Medium_017dsc_1640

GOOD inicijativa: Podrška štrajku – učitelji su ključni!

Zaključci niza međunarodnih studija koje procjenjuju kvalitetu obrazovnih sustava u zemljama širom svijeta pokazuju uvijek isto – kvalitetan obrazovni sustav je onaj koji brine o svojim učiteljicama i učiteljima kao što brine i o učenicima. Stavljanje naglaska na izvrsnost učitelja važno je zbog jednostavne činjenice kako „kvaliteta obrazovnog sustava ne može nadići kvalitetu njegovih učitelja“ (Barber & Mourshed, 2007). Da je uloga učitelja u učenju učenika ključna govore i podatci opsežnog istraživanja koje je proveo Hattie (2008), gdje je utvrdio kako upravo učitelj ima najveći utjecaj na školska postignuća učenika.

Medium__trajl

PODRŠKA ŠTRAJKU NASTAVNICA_KA DO ISPUNJENJA ZAHTJEVA Zašto Vlada RH ne da novac za obrazovanje?!

Nastavnice i nastavnici su među najslabije plaćenim visokoobrazovanim radnicima u Republici Hrvatskoj, odnosno njihov koeficijent nije rastao paralelno s koeficijentima drugih javnih službenika. Zbog nevoljkosti Vlade da zajedno sa sindikatima u obrazovanju nađe rješenje, da osigura povećanje koeficijenta od 6,11%, što bi nastavnike dovelo do traženog koeficijenta složenosti posla od 1.4% - borba za veći koeficijent  prerasla je u borbu za dostojanstvo radnika u obrazovanju.

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.