Građanski odgoj i mirovno obrazovanje

Medium__kola

Svjetski dan socijalne pravde: Nekome dvorane, nekome livade

Svjetski dan socijalne pravde obilježava se s ciljem iskorjenjivanja siromaštva i socijalne isključenosti te povećanja zaposlenosti i dostojanstva rada, osiguravanja jednakih mogućnosti i pristupa blagostanju i pravdi za sve ljude. Socijalna pravda zasniva se na principima poštenja, jednakosti, poštivanja različitosti, pristupu društvenoj zaštiti, kao i primjeni ljudskih prava u svim područjima života.

Medium_017dsc_1640

GOOD inicijativa: Podrška štrajku – učitelji su ključni!

Zaključci niza međunarodnih studija koje procjenjuju kvalitetu obrazovnih sustava u zemljama širom svijeta pokazuju uvijek isto – kvalitetan obrazovni sustav je onaj koji brine o svojim učiteljicama i učiteljima kao što brine i o učenicima. Stavljanje naglaska na izvrsnost učitelja važno je zbog jednostavne činjenice kako „kvaliteta obrazovnog sustava ne može nadići kvalitetu njegovih učitelja“ (Barber & Mourshed, 2007). Da je uloga učitelja u učenju učenika ključna govore i podatci opsežnog istraživanja koje je proveo Hattie (2008), gdje je utvrdio kako upravo učitelj ima najveći utjecaj na školska postignuća učenika.

Medium__trajl

PODRŠKA ŠTRAJKU NASTAVNICA_KA DO ISPUNJENJA ZAHTJEVA Zašto Vlada RH ne da novac za obrazovanje?!

Nastavnice i nastavnici su među najslabije plaćenim visokoobrazovanim radnicima u Republici Hrvatskoj, odnosno njihov koeficijent nije rastao paralelno s koeficijentima drugih javnih službenika. Zbog nevoljkosti Vlade da zajedno sa sindikatima u obrazovanju nađe rješenje, da osigura povećanje koeficijenta od 6,11%, što bi nastavnike dovelo do traženog koeficijenta složenosti posla od 1.4% - borba za veći koeficijent  prerasla je u borbu za dostojanstvo radnika u obrazovanju.

Medium_krapina

Podrška Građanskom odgoju i obrazovanju u Krapinsko zagorskoj županiji

Centar za mirovne studije održao je u OŠ Side Košutić u Radoboju dvodnevni seminar "Uvod u ljudska prava". Interes obrazovnih radnika/ca je bio velik, sudjelovalo ih je 30, rad je bio dinamičan, rasprave žive, a evaluacije seminara odlične. 

Obrađena su područja: Povijest razvoja i generacije ljudskih prava; Načela, karakteristike i vrijednosti ljudskih prava; Ljudsko-pravna dimenzija GOO-a; Ključni dokumenti; Stereotipi, predrasude i diskriminacija; Ljudska prava i manjine te kontroverzne teme. Seminar su vodili Lovorka Bačić (Centar za mirovne studije) i Nikica Torbica (Osijek to GOO).

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.