Novosti

Medium__trajl

PODRŠKA ŠTRAJKU NASTAVNICA_KA DO ISPUNJENJA ZAHTJEVA Zašto Vlada RH ne da novac za obrazovanje?!

Nastavnice i nastavnici su među najslabije plaćenim visokoobrazovanim radnicima u Republici Hrvatskoj, odnosno njihov koeficijent nije rastao paralelno s koeficijentima drugih javnih službenika. Zbog nevoljkosti Vlade da zajedno sa sindikatima u obrazovanju nađe rješenje, da osigura povećanje koeficijenta od 6,11%, što bi nastavnike dovelo do traženog koeficijenta složenosti posla od 1.4% - borba za veći koeficijent  prerasla je u borbu za dostojanstvo radnika u obrazovanju.

Medium_017dsc_1640

GOOD inicijativa: Podrška štrajku – učitelji su ključni!

Zaključci niza međunarodnih studija koje procjenjuju kvalitetu obrazovnih sustava u zemljama širom svijeta pokazuju uvijek isto – kvalitetan obrazovni sustav je onaj koji brine o svojim učiteljicama i učiteljima kao što brine i o učenicima. Stavljanje naglaska na izvrsnost učitelja važno je zbog jednostavne činjenice kako „kvaliteta obrazovnog sustava ne može nadići kvalitetu njegovih učitelja“ (Barber & Mourshed, 2007). Da je uloga učitelja u učenju učenika ključna govore i podatci opsežnog istraživanja koje je proveo Hattie (2008), gdje je utvrdio kako upravo učitelj ima najveći utjecaj na školska postignuća učenika.

Medium_img_20191112_110408

Učenje jezika je važno za cjelovito sudjelovanje u društvu

Rasizam, isključenost s tržišta rada, poteškoće pri priznavanju obrazovanja i radnog iskustva te postizanju dobrog poznavanja jezika, spore procedure odobravanja azila, zajedno s nepripremljenošću institucija, samo su neki od izazova s kojima se suočavaju tražitelji azila i izbjeglice koji su uspjeli stići u Europu. Stoga je važno ojačati, slušati i dosljedno unaprjeđivati društvena rješenja za poboljšanje života tražitelja azila i izbjeglica. 

 

 

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.