Medium_733

Ustavni sud: država treba štititi pravedni socijalni poredak, a ne dobit!

Centar za mirovne studije pozdravlja utvrđenja koja je Ustavni sud donio u danas objavljenom Rješenju kojim se o ne prihvaćaju prijedlozi za ocjenu ustavnosti Zakona o potrošačkom kreditiranju i Zakona o kreditnim institucijama u dijelu koji se odnosi na pitanja ustavnosti odredbi koje nalažu konverziju kredita u švicarskim francima u kredite u Eurima ili kunama. 

Medium_plagiranje

Ljudska prava ne štite se plagijatima i sukobima interesa

Platforma 112 upozorava na opasnost od kompromitiranja građanskog nadzora sigurnosno-obavještajnih službi ako Hrvatski sabor usvoji prijedlog odluke o imenovanju predsjednika i šest članova Vijeća za građanski nadzor sigurnosno-obavještajnih agencija što ga predlaže Odbor za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost.  

Medium_20160922__porin_dvori_te_2

Integrirajmo s(v)e!

Centar za mirovne studije i Inicijativa Dobrodošli, povodom zadnjeg dana otvorenog javnog savjetovanja o Akcijskom planu za integraciju osoba kojima je odobrena međunarodna zaštita za razdoblje od 2017. do 2019. godine, još jednom upozoravaju na nedovoljnost i neadekvatnost predloženih mjera. Važno je pozdraviti ideju ponovnog donošenja Akcijski plana u Republici Hrvatskoj, no istovremeno je nužna kvalitetna dubinska revizija dokumenta u primjerenom roku, kako se ne bi dalje odlagalo rješavanje gorućih problema u integraciji izbjeglica i stranaca.

Medium_gradjani-porucili-politicarima-da-ne-diraju-u-kurikularnu-reformu-deseci-tisuca-ljudi-su-sudjelovali-na-prosvjedu-podrske-cjelovitoj-kurikularnoj-reformi-hrvatska-moze-bolje-sredisnjem-zagrebackom-trgu-gdje-s-glavne-poz

Poziv na Usavršavanje obrazovnih radnika/ca u području ljudskih prava i interkulturnog obrazovanja: Izvan okvira Mi i Oni

Pozivamo zainteresirane da se prijave za sudjelovanje u usavršavanju. Ispunjenu prijavnicu potrebno je poslati na prijave@cms.hr do 9. travnja. Usavršavanje će se održati 20.-23.04.2017. u Zagrebu, sastoji se od 22 radna sata, a raspoređeno je u 6 blokova. Namijenjeno je učiteljima/cama, nastavnicima/cama i stručnim suradnicama, osobito onima koji rade s učenicima različitog kulturnog nasljeđa. Predviđena veličina grupe je 20 sudionika/ca.